معرفی شرکت kentec انگلستان

شرکت Kentec از سال ۱۹۸۵ در کشور انگلیس به عنوان تولید کننده کنترل پنل های اعلان حریق و اطفای حریق به صورت آدرس پذیر و متعارف با رعایت استانداردهای بین المللی BSI , LPCB ,… در حال تولید انواع تجهیزات سیستم های ایمنی هوشمند می باشد.

شرکت Kentec با بیش از ۹۰ توزیع کننده در سرتاسر دنیا در حال حاضر بزرگترین تولید کننده کنترل پنل های اعلان و اطفای حریق است که تحقق به این مهم با خدمات پس از فروش و پشتیبانی ویژه شرکت Kentec بدست آمده است .

کارخانه شرکت Kentec محصولات خود را مطابق استاندارد EN54 , NPFA به روز رسانی و تولید می نمایید و توانسته تأییدیه های مربوطه را کسب نماید.

شرکت Kentec برای بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات اعلان حریق دنیا مانند Hochiki, Fireline, Hase,… در حال ساخت کنترل پنل می باشد.

شرکت ایستا حریق پاسارگاد بتوانسته به عنوان یکی از وارد کنندگان مجاز تجهیزات شرکت Kentec انگلستان و دریافت نامه نمایندگی رسمی از این شرکت رنج کامل محصولات kentec را در ایران تأمین می نماید

کنترل پنل های آدرس پذیر Syncro

کنترل پنل های آدرس پذیر شرکت kentec با استفاده از پروتکل باز سازندگان تجهیزات اعلان حریق مانند Hochiki و Apollo و… توانسته به یکی از بزرگترین سازندگان کنترل پنل آدرس پذیر با سازگاری بالا با تجهیزات سیستم های اعلان حریق تبدیل گردد.
کنترل پنل های آدرس پذیر سری Syncro به صورت ماژولار با قابلیت استفاده از ۱ لوپ الی ۴ لوپ با پروتکل های مختلف را برای بهره برداران فراهم می نماید.
کنترل پنل های آدرس پذیر سری Syncro با قابلیت نصب ۱۲۷ تجهیز در هر مدار لوپ مناسب جهت پروژهای کوپک و یا بسیار بزرگ با قابلیت شبکه نمودن تا ۵۲ کنترل پنل با یکدیگر را فراهم می نماید.

همچنین می توان با استفاده از کنترل پنل های شرکت Kentec با استفاده از ماژول های ارتباطی پنل های اطفای حریق را از طریق کنترل پنل آدرس پذیر Syncro مانیتور نمود

کنترل پنل های متعارف Sigma CP

کنترل پنل های متغارف (Conventional) شرکت Kentec انگلستان جهت پروژه های اعلان حریق که بر پایه سیستم متعارف طراحی گردیده اند طراحی و تولید گردیده است .
این کنترل پنل های جهت پروژه های کوچک و یا پروژه های بسیار بزرگ از ۲ الی ۳۲ زون مطابق استاندارد EN54 طراحی و تولید می گردند که با دریات تأییدیه BSI انگلستان می توان اط صحت کارکرد این کنترل پنل ها اطمینان حاصل نمود .
این کنترل پنل های به صورت ۲ سیمه و یا ۴ سیمه جهت استفاده در پروژه های مختلف توسط شرکت ایستا حریق پاسارگاد قابل تأیمن می باشد.

نمایشگر وضعیت سیستم (Status Unit)

در بسیاری از پروژه ها به دلیل مختلف از جمله مسافت زیاد مابین اتاق های اطفای حریق و کنترل بهره برداران نیاز به نمایشگر وضعیت سیستم جهت کنترل و صدور فرمان های مختلف در سیستم را دارند ، شرکت Kentec انگلیستان با استفاده از تجارب بالای خود توانسته است Status unit هایی جهت کنترل و نمایش وضعیت سیستم طراحی و تولید نماید .
این تجیز می تواند توسط ۴ سیسم ( ۲ سیم برای تغذیه و ۲ سیم برای انتقال دیتا) به کنترل پنل اصلی وصل گردد و تمامی اطلاعات مورد نیاز بهره بردار و یا اجرای فرمای اطفای حریق ، Hold T ABort و … را صادر نماید .
همچنین هر کنترل پنل قابلیت نصب ۷ عدد Status unit شرکت Kentec انگلستان را خواهد داشت .

این تجهیز در مدل های مختلف با کاربری های گوناگون به صورت مقاوم در برابر رطوبت وآب و یا جهت استفاده در محیطی های داخلی تولید و عرضه می گردد.

کنترل پنل های اطفای حریق Sigma XT و +Sigma XT

کنترل پنل های اطفای حریق سری سیگما XT شرکت kentec انگلستان با استفاده از تیم طراحر و تولید با با لاترین استانداردها توانسته رنج کاملی لز کنترل پنل های اطفای حریق را برای پروژه های کوپک و پروژه های بسیار بزرگ و پیچیده تولید نماید .

سیستم برنامه ریزی کنترل پنل های سری سیگما شرکت Kentec با قابلیت configuration امکان برنامه ریزی های مخلف را و اعریف سناریو های گوناگون را به کاربر نهایی می دهد .

کنترل پنل های شرکت Kentec دارای Led نمایشگر وضعیت سیستم می باشد و همچنین دارای شمارنده جهت نمایش شمارش معکوس زمان اطفای حریق جهت اطلاع به کاربر می باشد.
کنترل پنل های اطفای حریق شرکت Kentec قابلیت ساپورت ۱ زون اطفای حریق الی ۴ زون اطفای حریق را دارند که می توان برای پروژهای خاص این کنترل پنل ها را براساس نیاز پروژه طراحی و تولید نمود .

نمونه رایزر سیستم اطفای حریق با استفاده از محصولات Kentec

منبع تغذیه استاندارد

منبع تغدیه سری K2500 شرکت kentec مطابق استاندارد EN54 طراحی گردیده تا در شرایط سخت کاری تغذیه سیستم اعلان حریق را مطابق فرکانس کاری ، ولتاژ و جریان آن را تأمین نماید .

منبع تغذیه شرکت Kenetc با قابلیت شارژ باطری و مانیتور نمودن وضعیت باطری می تواند از اضافه شارژ نمودن باطری های جلوگیری نماید ضمن انکه در زمان قطع برق توانایی تأمین برق مورد نیاز سیستم را از باطری ها برعهده دارد .

منبع تغذیه شرکت kentec دارای تأییدیه LPCB , BSI می باشد